Oliver Knott, o noua marca de top

Renumitul aquascaper german, Oliver Knott, si-a lansat primul produs marca “Oliver Knott”, substratul NatureSoil.

Germanul a inceput testarea acestui substrat inca de la inceputul lui 2007, iar dupa un an de la terminarea testelor si a designului ambalajului a primit primul container din Japonia.

Acest substrat este disponibil pe piata in 2 variante de granulatie: fine (2-3mm) si normal (4-5mm). De asemenea pentru o optimizare cat mai buna acesta poate fi achizitionat pe negru sau maro si la pungi de 3 sau 10 litri.

Sloganul ales de Oliver Knott pentru acest produs este cat se poate de ingenios si sugestiv in acelasi timp: “Let it grow”(“Lasati-le sa creasca”). Intrebat de unde vine ideea acestui slogan, Oliver Knott ne-a declarat ca ideea ii apartine partenerului sau de afaceri Patrick Hof, responsabilul cu importul acestui substrat. “Aceasta a fost ideea partenerului meu Patrick Hof care a fost responsabil cu importul. Am vrut sa alegem un slogan mai diferit nu unul tipic”

Caracteristicile afisate pe ambalaj par sa prezinte un substrat de calitate care intruneste toate cerintele utilizatorilor acestui tip de produs: granule rezistente care duc la evitarea tulburarii apei, sigur pentru creveti si pesti, compozitia ofera o dezvoltare optima plantelor, pH-ul apei este mentinut la un nivel constant in timp ce gH-ul apei este scazut.

proprproprietati

De departe cea mai proasta caracteristica a acestui produs este pretul foarte ridicat. Astfel o punga de 3l de substrat normal costa 18,90 euro, in timp ce una de substrat fin costa 23,90 euro. In cazul pungii de 10l, pretul poate sa ajunga chiar si la 49,90 euro in cazul substratului fin, iar cel normal costa 39.90 euro. Tot intr-un interviu acordat in exclusivitate siteului aquascaping.ro, Oliver Knott a comentat ca pretul ridicat al produsului sau este urmare a politicii de comercializare a acestui produs care are ca si piata de vanzare pet-shopurile. “Cred ca multe substraturi de pe piata sunt foarte asemanatoare, dar de cele mai multe ori acestea sunt comercializate prin internet acvaristilor. Cum am mai spus dorim sa vindem acest produs pet-shopurilor si fish-shopurilor. Asadar toti doresc sa castige cate putin: firma importatoare, angrosistii si distribuitorii, dar acestea sunt adevarurile si regulile economiei. Acesta este principalul motiv pentru care substratul nostru are preturi mai mari decat un produs comercializat direct clientului”.

In ceea ce priveste disponibilitatea acestui produs pe piata, aquascaperul german, ne-a declarat: “Am luat legatura cu cativa distribuitori din estul si vestul Europei care doresc sa importe acest produs in tarile lor. Totusi s-ar putea sa treaca mai mult timp pana va fi gasit mai usor, pentru ca trebuie sa gasim o solutie mai eficienta pentru transportul unor produse atat de grele.”

Intrebat daca isi propune sa dezvolte acest brand prin marirea gamei de produse Oliver Knott ne-a declarat: “Sigur ca planuim introducerea altor produse care sa se completeze reciproc, dar dorim o crestere lenta pe piata”. Un nou produs lansat pe piata de Oliver Knott este acvariul NanoDesign ce are dimensiunile 36 x 22 x 26cm si este iluminat cu o lampa cu leduri de 2.5W, iar ca filtrare s-a folosit un filtru de la Eheim. Pretul unui astfel de acvariu este de 199 euro, dar cei care isi doresc sa aiba acasa acest acvariu amenajat si intretinut de Oliver Knott trebuie sa scoata din buzunar nu mai putin de 389 euro, bani in care intra substratul, plantele si toate elemenetele de decor.